Alhamdulillah..=)

Assalamualaikum...
Hari 22 FEB 2012, merupakan detik yang manis bagi saya. Hari yang amat bermakna kerana buat pertama kalinya saya menerima anugerah sebagai pelajar UiTM. Haha..Akhirnya setelah bertahun saya tunggu, saya akhirnya kembali menggenggam sebuah kejayaan. Rasanya kali terakhir saya terima anugerah ialah pada tahun 2008... Bayangkanlah selama hampir 3 tahun, saya hanya mampu melihat kawan2 saya naik pentas.. sedangkan saya... Hanya mampu melihat.. huhu.. Kini saya tidak lagi rasa rebdah diri. Segalanya tidak lagi mustahil! Saya kini mahu bangkit dari kegagalan.. Saya nak kembali rampas kedudukan yang pernah saya duduki. Haha.. Nampak macam bersemangat sangat plak.. hehe..


Huhu.. Hari ni memang penat giler.. Start dari pukul 7 pagi tadi saya dah gerak ke Dewan Taming Sari.. Petang tadi pukul 3 ptg barulah balik. Penat mmg tak boleh nak cakap la.. Tapi dalam masa yang sama, rasa bangga mmg tak dapat disembunyikan.. heheh! Rasa cemburu jugak bile tgk kawan2 yang dapat pointer tinggi2 tu.. especially yang 4.00! Ah! Kalo diaorg boleh, aku pon mesti BOLEH kan?? Mane tau SEM ni aku plak 4.00! InsyaAllah.. AMin.. Semuanya bergantung pasa usaha aku..=)

Alamak! Jadual exem dah pon keluar. Minggu depan saya bakal sekali lagi sibuk dengan TEST! waduh! MMg tak habis2 TEST.. 2 minggu lagi dah FINAL! STUDY! STUDY! STUDY! Mesti dapat DEKAN lagi SEM ni!! Ingat tu!!!


Comments

Popular posts from this blog

Tiada Ganti

The pic Of Wedding...

UNIC now and forever....